VVD grootste in Eemsdelta, wil kiezers en vrijwilligers bedanken

De VVD is bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 de grootste partij geworden van Eemsdelta met 14,8% van de stemmen (+2,6%). De VVD Eemsdelta wil de kiezers bedanken die de VVD het vertrouwen hebben gegeven om ons land uit de coronacrisis te leiden en een vliegende start te maken met het herstel. Ook willen we onze vrijwilligers bedanken die een bijdrage hebben geleverd aan de campagne.

Fractievoorzitter Eduard Mulder: ‘Door de coronamaatregelen was de campagne net als in november 2020 bij de herindelingsverkiezingen, anders dan anders. Ik ben ook trots op het resultaat en de groei die we in de Eemsdelta hebben kunnen creëren. We zijn aan de slag met de uitdagingen die er zijn en zijn daar optimistisch over.’

We blijven onze activiteiten voortzetten voor inwoners, organisaties en onze leden. We richten ons de komende tijd op het bouwen van meer woningen, meer mensen aan het werk, een sluitende begroting, het binden van jongeren in de Eemsdelta en het ondersteunen van ondernemers.

Bent u geïnteresseerd om lid te worden en mee te doen met ons en onze fractie? Neem dan contact op door een e-mail te sturen naar info@eemsdelta.vvd.nl .

RTV Noord met Bert Jan Huizing

RTL Nieuws met Eduard Mulder